O nama
Dječji vrtić Cvrkutić OroslavjeDječji vrtić Cvrkutić Oroslavje s radom je počeo 1972. godine.
Utemeljeni smo na humanističko – razvojnom pristupu, usmjereni na razvoj dječjih potencijala, poštivanje dječjih prava i uvažavanje individualnih potreba djece.
Naša misija je osigurati uvjete za provođenje odgojno – obrazovnog procesa koji će omogućiti zadovoljavanje potreba i mogućnosti svakog djeteta i poštivanje prava svake osobe u našoj ustanovi.
U našem planiranju i provođenju programa cilj nam je osigurati djeci sigurno i poticajno okruženje koje potiče maštovitost, suradnju, mogućnost napredaka i uspjeha, a proces učenja učiniti vidljivim i prepoznatljivim u svakodnevnom okruženju vrtića. Važan cilj nam je biti podrška obiteljima naših korisnika te na taj način doprinijeti njihovim roditeljskim kompetencijama i razvoju društvene zajednice.
Kontinuiranim promišljanjem, djelovanjem i suradničkim učenjem praktičara i stručnjaka, u našem vrtiću koristimo refleksivnu praksu kao temeljni alat za postizanje kvalitetnog odgojno – obrazovnog procesa.
KULTURA
NAŠE USTANOVE
Uloga ustanove je osigurati kulturu koja pogoduje trajnom učenju odraslih i njihovom profesionalnom rastu i razvoju. Cilj nam je refleksivna praksa kao permanentna strategija učenja i temelj za razvoj kompetentnih praktičara. Ukoliko se određene obrasce socijalnog ponašanja želi prenijeti na djecu, iste obrasce trebaju prakticirati i odrasli u ustanovi. Iz tog razloga odnose u našoj ustanovi gradimo na demokratskim, uvažavajućim, kolegijalnim temeljima koje djeca imaju priliku promatrati, a odgojitelji na taj način oblikovati svoj rad s djecom.
Vodimo se koncepcijom dječjeg vrtića kao otvorenog sustava, u kojoj se naglasak stavlja na njegovo otvaranje prema unutra i prema van. U našoj ustanovi naglasak stavljamo na mogućnost kontinuiranog samoobnavljanja i samoorganiziranja vlastite prakse.
naša vizija
U fokusu našeg djelovanja je maksimalan razvoj djetetovih istraživačkih i kreativnih potencijala te razvoj autonomije, kritičkog i divergentnog načina mišljenja kod djece. Djecu vidimo kao aktivne sukreatore odgojno – obrazovnog procesa. Vjerujemo da djeca najbolje uče samostalno kroz igru, istražujući svijet oko sebe i svoju okolinu stvarajući tako nova iskustva i spoznaje. Odgojno – obrazovni proces vidimo kao interakciju između djeteta, odgojitelja i prostora.
PEDAGOŠKI OBLIKOVANO OKRUŽENJE
Djeca svoja znanja aktivno izgrađuju tj. konstruiraju, za što su im potrebna raznovrsna konkretna iskustva, odnosno stimulativno fizičko okruženje. Cjelokupna organizacija prostorno – materijalnog okruženja našeg vrtića temelji se na shvaćanju djeteta kao kompetentne osobe koja je u stanju donositi vlastite odluke i organizirati vlastite aktivnosti. U tom smislu, prostor i materijali organizirani su tako da djeci pružaju mogućnost izbora i samostalnog korištenja te afirmiraju što višu razinu neovisnosti u procesu njihova učenja i istraživanja.
HIMNA VRTIĆA
CVRKUTIĆ
HEJ – HO, HEJ – HO, HEJ – HO, HEJ – HO
U mome gradu ima jedno mjesto, iza parka s pogledom na Sljeme
U njega idu mamini junaci, bakine maze i tatine princeze
Tamo se igra, trči, pleše, skače
Tamo se smije, a ponekad i plače
Tamo su tete kao i u bajci
Lijepe vile i dobri vilenjaci
PR:
Cvr, cvr, cvr Cvrkutić
U mome srcu napravio kutić
Cvr, cvr, cvr Cvrkutić
Na cijelom svijetu najbolji je vrtić
HEJ – HO, HEJ – HO, HEJ – HOOOOOOOO